Αγροτικά Νέα,ειδήσεις,ΟΠΕΚΕΠΕ,ΕΛΓΑ,,γεωργία,κτηνοτροφία,επιδοτήσεις
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Αρχική Ranger XP Kinetic: Το δεύτερο ηλεκτρικό όχημα της Polaris για τον γεωργικό κλάδο και όχι μόνο
Ranger XP Kinetic: Το δεύτερο ηλεκτρικό όχημα της Polaris για τον γεωργικό κλάδο και όχι μόνο

Ranger XP Kinetic: Το δεύτερο ηλεκτρικό όχημα της Polaris για τον γεωργικό κλάδο και όχι μόνο


Μετά την κυκλοφορία στην αγορά του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλο Ranger EV, η Polaris συνεχίζει να εμπνέει στον γεωργικό αλλά και στον κατασκευαστικό κλάδο τους χρήστες να επενδύσουν σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.

Αυτή τη φορά, η Polaris κάνει το επόμενο βήμα με το Ranger XP Kinetic. Εκμεταλλευόμενος τη συνεργασία του με την εξειδικευμένη Zero Motorcycles, ο Αμερικανός κατασκευαστής φτάνει αυτή τη φορά με μια πιο αποδοτική ηλεκτροκίνητη έκδοση του διάσημου SSV του.

Αυτό το τριθέσιο και όμορφο όχημα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, Premium και Ultimate. Αμφότερες διαθέτουν μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 14,9 και 29,8 kWh αντίστοιχα, για εκτιμώμενη αυτονομία 70 και 129 χιλιομέτρων.

Οι μπαταρίες επαναφορτίζονται πλήρως σε 5 ώρες με τον τυπικό φορτιστή (3 και 6 kW). Αυτός ο χρόνος μπορεί να μειωθεί στο μισό με τον προαιρετικό ταχυφορτιστή (6 και 9 kW), με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει άμεσα -μιας και αυτό είναι το κύριο χαρακτηριστικό απόδοσης των ηλεκτρικών μοτέρ-189 Nm ροπής, με αποτέλεσμα μια ζωηρή επιτάχυνση.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Ranger XP Kinetic είναι στο ίδιο επίπεδο με τα μοντέλα βενζίνης, προσφέροντας ικανότητα έλξης 1.000 κιλά και έχοντας ωφέλιμο φορτίο αμαξώματος 567 κιλά. Όπως και η υπόλοιπη σειρά Ranger, διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση τροχού, με διαδρομή 25,4 εκ.

Η ενσωμάτωση των ηλεκτρικών εξαρτημάτων περιορίζει τον αριθμό των κινούμενων μερών και απλοποιεί τη συντήρηση, με την Polaris να αναφέρει 70% μειωμένο κόστος περιοδικής συντήρησης σε σύγκριση με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης μοντέλο SSV.

Το ηλεκτρικό Ranger XP Kinetic προσφέρει τρεις τρόπους οδήγησης: «Eco +» που περιορίζει τη ροπή και τη μέγιστη ταχύτητα για διατήρηση της αυτονομίας, «Standard» για καθημερινή οδήγηση και «Sport» που βελτιστοποιεί την απόκριση του γκαζιού για δυναμική οδήγηση και εντατική εργασία.

Έχοντας τρία καθίσματα, το εσωτερικό του SSV επωφελείται από την αθόρυβη λειτουργία του ηλεκτρικού μοτέρ, ένα μεγάλο χαρακτηριστικό σε σύγκριση με τις πολύ θορυβώδεις εκδόσεις αυτής της κατηγορίας οχημάτων.

Το ταμπλό της έκδοσης Ultimate ενσωματώνει οθόνη 7 ιντσών και εκεί δίπλα παρουσιάζεται και ένας νέος διακόπτης για έλεγχο της κίνησης μπροστά και πίσω. Εκτός από μια υποδοχή USB στο ταμπλό, το Ranger διαθέτει και μια υποδοχή 12 V.

Τέλος, να σημειωθεί ότι το Ranger XP Kinetic μπορεί να φιλοξενήσει τα περισσότερα από τα αξεσουάρ της σειράς Thermal Ranger, με την αδιάβροχη καμπίνα Pro Schield να ξεχωρίζει έχοντας το κιτ ηλεκτρικής θέρμασης ταχείας δράσης. Η κυκλοφορία του νέου μοντέλου ανακοινώθηκε για το καλοκαίρι του 2022.

Σχολιασμός

Κοινοποιήστε το: