Αγροτικά Νέα,ειδήσεις,ΟΠΕΚΕΠΕ,ΕΛΓΑ,,γεωργία,κτηνοτροφία,επιδοτήσεις
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Αρχική Τρεις νέες προσθήκες στην γκάµα των τρακτέρ T6 της New Holland µε εξακύλινδρο κινητήρα
Τρεις νέες προσθήκες στην γκάµα των τρακτέρ T6 της New Holland µε εξακύλινδρο κινητήρα

Τρεις νέες προσθήκες στην γκάµα των τρακτέρ T6 της New Holland µε εξακύλινδρο κινητήρα


Η New Holland Agriculture διευρύνει την περίφηµη σειρά τρακτέρ Τ6 µε τα νέα 6-κύλινδρα µοντέλα T6.180 Auto Command, T6.180 Dynamic Command και T6.160 Electro Command που ενσωµατώνουν τα αντίστοιχα βραβευµένα σασµάν. 

Ο νέος κινητήρας µε τον οποίο είναι εξοπλισµένα τα τρακτέρ διαθέτει βελτιστοποιηµένη καύση χωρίς το σύστηµα EGR για αποτελεσµατική λειτουργία, σε συνδυασµό µε το σύστηµα HI-eSCR για να συµµορφώνεται µε τα πρότυπα εκποµπών καυσαερίων Stage IV (Tier 4B). 

e-grocery: Εκρηξη πωλήσεων και νέοι παίκτες στον ορίζοντα

Χάρη στον 6-κύλινδρο κινητήρα, το T6.180 προσφέρει έως και 12% υψηλότερη ροπή από τα 4-κύλινδρα µοντέλα, µε ροπή σε χαµηλές στροφές, που βοηθά σηµαντικά στην ελκτική απόδοση και αυξηµένη ροπή στις µεσαίες στροφές του κινητήρα, η οποία βελτιώνει την ελαστικότητα του κινητήρα στη µεταφορά και τις εργασίες στο χωράφι. Ο νέος 6-κύλινδρος κινητήρας παρέχει µέγιστη ροπή 740Nm στις 1.500 σ.α.λ., σε σύγκριση µε την µέγιστη ροπή 700 Νm του 4-κύλινδρου. Επιπλέον, ο µεγαλύτερος κυβισµός του νέου κινητήρα οδηγεί σε αποτελεσµατικότερη πέδηση κατά τη λειτουργία και τη πορεία σε κατηφόρα, µε 50% µεγαλύτερη ικανότητα πέδησης σε σύγκριση µε εκείνη του 4-κύλινδρου κινητήρα. Η επιλογή του κλαπέτου που είναι επίσης διαθέσιµη σε αµφότερα τα 4-κύλινδρα και 6-κύλινδρα µοντέλα, αυξάνει την πέδηση του κινητήρα µε επιπλέον 24%. 

ιαχείριση Ταχύτητας Πορείας  
(Ground Speed Management II) 

Ο χειρισµός του Ground Speed Management II είναι ίδιος µε αυτόν της σειράς Auto Command, µε ρύθµιση της ταχύτητας από το εργονοµικό πολυχειριστήριο CommandGrip, ρυθµιζόµενες ταχύτητες-στόχοι µε περιστροφικό κουµπί στο πολυχειριστήριο, Cruise Control και σαφή και συνοπτική προβολή των πληροφοριών. Η απόδοση µπορεί να προσαρµοστεί µε προτεραιότητα στην Ισχύ / Απόδοση ή Οικονοµία. Το GSM II λειτουργεί µε παρελκόµενα που λειτουργούν µε PTO και χωρίς PTO, είτε στο χωράφι είτε στον δρόµο και το τρακτέρ διατηρεί την παραδοσιακή επιλογή λειτουργίας Auto Shift.  

Ενοποίηση HTS II και IntelliTurn  

Οι χειριστές που χρησιµοποιούν τρακτέρ των σειρών T6 Auto Command και T6 Dynamic Command µε IntelliTurn τώρα θα έχουν την επιλογή να αυτοµατοποιήσουν το ξεκίνηµα µε την λειτουργία HTS II function. Μια νέα επιλογή ρύθµισης παραµέτρων είναι διαθέσιµη που ενεργοποιεί το ξεκίνηµα της λειτουργίας HTS II βασιζόµενη στην απόσταση από το κεφαλάρι ή στο όριο του χωραφιού όταν χρησιµοποιείται σε συνδυασµό µε το IntelliTurn. Η ενοποίηση αυτών των δύο λειτουργιών έχει ως αποτέλεσµα µια πλήρως αυτοµατοποιηµένη στροφή στο τέλος της σειράς και εκτέλεση της ακολουθίας εντολών για τον χειρισµό του παρελκόµενου, εξασφαλίζοντας αποτελεσµατικές και σταθερές αναστροφές σε ολόκληρο το χωράφι. 

Περισσότερα στο profi που κυκλοφορεί Σάββατο 6 Μαρτίου 2021

 

Σχολιασμός

Κοινοποιήστε το: